خدمات اجاره خودرو

اجاره خودرو در تهران با رنتکو برترین سامانه آنلاین اجاره ماشین ایرانی ، خارجی با شرایط آسان و قیمت مناسب | کرایه خودرو،رنت ماشین، ماشین اجاره ای

خدمات اجاره خودرو

اجاره خودرو در تهران با رنتکو برترین سامانه آنلاین اجاره ماشین ایرانی ، خارجی با شرایط آسان و قیمت مناسب | کرایه خودرو،رنت ماشین، ماشین اجاره ای

معرفی تمام هتل های کربلا

هتل محلی برای اقامت افراد در یک شهر است که خارج از خانه و کاشانه اصلی خود شخص میباشد و اصولا  این مکان را در مسافرت ها برای استراحت و اقامت کوتاه مدت انتخاب میکنند.  قطعا کشور عراق نیز مستثنی از این موضوع نبوده و در اکثر شهر های خود هتل هایی را برای مسافران و زائران ساخته است. از جمله مهمترین این شهر ها کربلا است. یکی از دلایکی که تور کربلا بین شیعیان بسیار پر طرفدار است نیز همین موضوع می باشد.

  هتل های کربلا در میان هتل های دیگر شهر های زیارتی عراق حرف اول را میزنند.

شاید تنها کسی که  قصد زیارت امام حسین(ع) را دارد و در حال تدبیر یک سفر به کربلا برای خود و خانواده خود هست  و با یک سوال روبرو میشود من نباشم!

 اینکه چطور بهترین مکان برای اقامت در کربلا  باید انتخاب کرد برای شما هم مسئله مهمی است؟ جالب اینجاست که دو راه برای پاسخ به این سوال وجود دارد .  یا میتوانید هتل های کربلا را انتخاب کنید و یا سوییت برای خود کرایه کنید.

اکثر زائران و مسافران قبل از سفر به کربلا چه به شکل انفرادی یا با خانواده , نگران محل اقامت خود در طول سفر و در مقصد نهایی هستند . اصلا خودتان را نگران نکنید ، با گذر زمان و توریستی شدن شهر کربلا برای مسلمانان سرتاسر جهان ، و بخصوص شیعیان ، هتل های متعددی در این شهر ساخته شده اند .

هتل های ساخته شده در شهر کربلا بر اساس معیار های جهانی و با توجه به کیفیت خدمات و رضایت زائران و مسافران طبقه بندی شده اند که موضوع جالبی برای انتخاب شدن آنها توسط زائران شده است.

هتل های 3 ستاره تا 5 ستاره در شهر  کربلا

هتل های شهر کربلا بر اساس ارائه سرویس برتر ستاره دریافت میکنند و تمامی هتل های شهر زیارتی کربلا که نزدیک به حرم امام حسین ساخته شده اند از 3 ستاره گرفته تا 5 ستاره هر ساله پذیرای تعداد بی شماری از زائران عازم به این شهر هستند.

اگر به عنوان شخصی که میخواهد به کربلا سفر کند به دنبال راحتی و در عین حال لذت بردن از سفر خود هستید، صرف نظر از هزینه های سفر  ، با توجه به نظر افرادی که تجربه سفر به کربلا را دارند ، هتل های 5 ستاره کربلا را در راستای برنامه خود قرار دهید و از اینکه شب ها با خیالی اسوده و با بهترین خدمات به تخت خواب خود بروید و در لحظه لذت ببرید ، گزینش و انتخاب یک هتل مناسب میتواند این امکان را برای شما فراهم کند.

هتل 5 ستاره کربلا

هتل 5 ستاره از بالاترین کیفیت ممکن در فضای اتاق ها و سالن ها، خدمتکاران حرفه ای و کارکشته و امکانات رفاهی برخوردار هستند  معمولا به دلیل قیمت های بالا توسط بسیاری از افراد  انتخاب نمیشوند اما با یک تحقیق ساده در مورد این دسته از هتل ها کسب دقیق اطلاعات  قطعا توجه شما به هتل *برج الریاحین برای اقامت در کربلا جلب میشود.

هتل برج الریاحین: هتلی 5 ستاره با پذیرش 24 ساعته آماده ارائه بهترین سرویس به مسافران و زائران کربلاست که در راستای آرامش خاطر شما در این محل ،با رساندن شما به حرم مام حسین(ع) با اتوبوس رایگان در هر نیم ساعت ، زیارت مرقد امام حسین(ع) را ساده تر کرده است.

وجود کارکنان مسلط به 6 زبان دنیا سبب آسایش خاطر مسافران برای دریافت خدمات راحت تر شده است که به دلیل حضور شیعیان بسیاری از کشورمان ایران در کربلا، زبان فارسی نیز در لیست این 6 زبان قرار دارد.

فاصله هتل برج الریاحین از حرم چقدر است؟

 هرکس که قصد دارد هتلی را در شهر کربلا تاسیس کند سعی بر آن دارد که تا  حد امکان نزدیک به حرم ان هتل را بسازد . وقتی برای زیارت حرم امام حسین به کربلا سفر میکنید ، مورد مهم در نظرتان نزدیکی محل اقامتتان به حرم امام حسین است که هتل برج الریاحین تنها با4  دقیقه فاصله با حرم و ضریح امام حسین یکی از انتخابات زائران است. خدمات رفاهی این هتل که شامل وعده های غذایی با کیفیت و اینترنت رایگان و پذیرش شبانه روزی زائران و مسافران از هر شهر است حتی میان مردم خود کربلا نیز زبان زد است. اگر صبح ها کسل از خواب بیدار میشوید و میخواهید از پنجره اتاقتان بهترین صحنه و منظره را در شهر کربلا ببینید قطعا هتل برج الریاحین از انتخابات برتر شما خواهد بود.

هتل بارون کربلا:این هتل بجز دوری نسبی با حرم امام حسین(ع) در مقایسه با دیگر هتل های کربلا در هیچ زمینه ای ایرادی ندارد و در تمامی مراحل ساخت آن ایده آل ها رعایت شده است از دیزاین و طراحی داخلی  گرفته تا استخر ها و امکانات رفاهی موجود در آن ، که به بهترین نحو به اجرا درآمده است. هتل بارون کربلا معروف به لوکس ترین هتل کربلا است و به همین دلیل میان مردم و زائران محبوبیت بسیاری دارد. همچنین مدیریت هتل برای اسایش خاطر مسافران برای سریعتر رسیدن به حرم امام حسین(ع) هر بیست دقیقه یکبار یه سرویس رایگان با اتوبوس زائران را به حرم میبرد.

هتل 4 ستاره کربلا

گاهی مسافران به دنبال هتل های  ارزان هستند اما ارزان بودن این مکان ها نباید از کیفیت سرویس هتل ها کم کند چرا که اختلاف هتل 4 ستاره با هتل 5 ستاره فقط در مدت زمان کارکرد بخش پذیرش میباشد که در هتل های 4 ستاره بخش پذیرش به شکل حضوری 18 ساعت فعالیت دارد و در هتل 5 ستاره 24 ساعته است اما شما میتوانید در همه هتل ها بصورت تلفنی به شکل 24 ساعته پذیرش خود را به سرانجام برسانید.پس اگر شما زائر کربلا هستید میتوانید تنها با کسر یک ستاره از هتل خود و  در عین حال نزدیکی آن به مرکز شهر کربلا و مکان زیارتی آن ، بین الحرمین و حرم و ضریح امام حسین هتل قصرالدر کربلا را در راستای گزینه های خود قرار دهید.

هتل قصرالدر: از هتل قصرالادر تا زیارت حرم امام حسین تنها 6 دقیقه پیاده روی پیش روی شماست .و تمام کارکنان این هتل به زبان فارسی و ترکی و انگلیسی مسلط میباشند، پس برای ارتباط با کارکنان با مشکل روبرو نخواهید شد. همچنین با برخورداری از سالن پذیرایی مجلل و ارائه سرویس غذا درب اتاق، لذت غذایی با کیفیت را در سفر خود حس خواهید کرد.

فاصله هتل قصرالدر از حرم امام حسین(ع) چقدر است؟

فاصله هتل قصرالدر از حرم امام حسین آنقدر کم است که بیشتر مسافران با پای پیاده به زیارت سیدالشهدا میروند به شکلی که تنها 4 دقیقه راه رفتن نیاز است تا به حرم برسند اما برای افرادی که توان پیاده روی را ندارند ، هتل سرویس رفت و برگشت به حرم را از درب ورودی در نظر گرفته است که هر نیم ساعت یکبار حرکت میکند.

هتل اولاد الحسن

از تازه تاسیس ترین هتل های شهر کربلا به شمار میرود که توانسته با به امروز رضایت بسیاری از زائران را بدست آورد و نکته حائز اهمیت در این دستاورد بیشترین مقدار تمیز بودن سالن ها و اتاق ها است که دلیل آن هم تازه تاسیس بودن آن است.و اما فاصله هتل اولاد الحسن با حرم امام حسین(ع) حدود یک کیلومتر میباشد که با پای پیاده چیزی حدود 15 ربع پیاده روی میشود. کیفیت ارائه خدمات در این هتل مورد تایید تمامی مسافران است.

 انتخاب هتل ها بر اساس تعداد ستاره انها چنان ضرورت ندارد چرا که کیفیت هتل های کربلا چه 3 ستاره باشد و چه 5ستاره ، تقریبا از خدمات یکسانی برخوردار هستند و شما میتوانید  با پرداخت هزینه کمتر برای هتل های کربلا  میتوانید  از سفری دو کاره که هم گردشگری وهم مذهبی به شمار میرود لذت ببرید.

هتل های 3 ستاره کربلا

شاید باز هم هتل های 4 ستاره برای شما کمی گران تر از حد معمول باشند، اما در کنار قیمتی مناسب تر ، کیفیت مطلوبی در نظر دارید که بتوانید چند روز اقامت خود را در شهر کربلا به بهترین نحو ممکن بگذرانید.  با توجه به گفته های زائران از سفر برگشته و تجربه استفاده آنها از محل های اقامتی کربلا  قطعا هتل های 3 ستاره قطعا نیاز شما را برطرف میکند .

 اگر زائر راهی شده به کربلا هستید و به دنبال هزینه کمتر در سفر خود هستید ، هتل های 3 ستاره کربلا موردی عام پسند و مورد تایید بسیاری از زائران و همراهان است.

ارزان ترین هتل کربلا

اکثر زائران قبل از راهی شدن به سوی کربلا ، در رابطه با هزینه سفر خود برنامه ریزی کرده و به دنبال مناسب ترین هتل در شهر کربلا برای راحتی خود و  خانواده خود هستند که معیار مورد نظر برای مقایسه هتل های این شهر قیمت آن است و چه بهتر که هتل انتخاب شده در عین ارزانی رفاه  را برای شما به ارمغان بیاورد.

هتل سباح الصیاحی : در عین حال که در شهر کربلا اقتصادی ترین و به صرفه ترین هتل به حساب می آید ، سه ستاره را درست بالای درب ورودی خود ثبت کرده است و از دسترسی رایگان به اینترنت هتل و قرار گیری در نزدیکی بازار کربلا و داشتن فاصله ای 8 دقیقه ای با حرم امام حسین(ع) میتوانید از اقامت در این هتل و زیارت سیدالشهدا و خرید سوغات برای آشنایان و خانواده خود لذت ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد